Retourneren

Adres voor retourneren:

Optical Store
Afd. Klantenservice
Pastoor J.W. Brouwerslaan 57
1187 CC Amstelveen

Retourneren
Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen de tijd om zonder opgave van redenen het product te retourneren (de zogenoemde afkoelingsperiode). Daarbij zijn de kosten van het retourneren voor uw rekening.

Optical Store betaalt na ontvangst van de teruggestuurde bestelling, binnen 2 weken (meestal binnen enkele dagen) de betaalde bedragen terug.

U kunt producten retourneren indien de betreffende goederen compleet en onbeschadigd zijn, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking. Terugsturen is ook mogelijk indien de goederen niet compleet en/of beschadigd zijn (na complete en onbeschadigde levering), maar alsdan zal Optical Store in redelijkheid een vergoeding rekenen voor de schade en/of het niet compleet zijn.

U dient Optical Store na de afkoelingsperiode en bij een gebleken gebrek of onjuist geleverd product eerst een redelijke gelegenheid te gunnen alsnog het juiste product te leveren.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven, klantenservice@opticalstore.nl. U kunt uw klacht ook per reguliere post en/of telefonisch bij ons indienen.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Optical Store bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 
Send Me Message on Facebook